۲۳ پاسخ

من خرداد انجام دادم هنوز که نشدم

بله،اگه لوله ها بسته باشن باز میشن

هزینه عکس رنگی چنده کیا تازه رفتن

من انجام دادم همون ماه باردار هم شدم ولی متاسفانه واسم نموند. البته این دو اتفاق ربطی بهم نداشتن

منم تیر ماه دادم هنوز ک نشدم

من انجام دادم تابستون ولی خبری نشد

من عکس رنگی گرفتم مشکلی نداشتم گف بعدش حامله شدم ک نموند برام سقط شد
درد وحشتناکی داره خیلی

بعضی ها چسبندگی های ریز دارن و با عکس رنگی باز میشه و احتمال بارداری براشون بالا میره

اگه لوله هات گرفتگی جزیی داشته باشه اره با فشار ماده حاجب باز میشه ولی اگه گرفتگی یا چسبندگی شدید باشه دیگه باید ببینی دکتر چی میگه من خودم با عکس رنگی فهمیدم چسبندگی دارم لاپراسکوپی کردم باز شد ماه بعدش باردار شدم

اره منم شنیدم لوله هارو بازمیکنه

احتمالش بیشتر میشه اصلا

نه ربطی نداره من ۲ماه پیش انجام دادم لوله هامم باز بودن خیلیم‌درد کشیدم ولی هنوز حامله نشدم

خانما سلام. کسی مثل مشکل من بوده؟ من 4ماه پیش عکس رنگی گرفتم. یکی از لوله هام بسته اس. از وقتی گرفتم ببخشید وقتی رابطه داریم همه آبش میریزه بیرون. دقیقا تا میاره بیرون همش میریزه. چرا؟ کسی بوده اینطور باشه؟

بله درست من انجام دادم

من نوشت برام انجام ندادم ترسیدم

این هست گلم

تصویر

من رفتم عکس رنگی گرفتم گلم عکس هم مشکلی نداشت بعدش دیگ پریود نشدم وخداروشکر الان حامله

اگه لوله ها بستگی جزی داشته باشه با عکس رنگی باز میشه

شما هم بی خوابید

واسه کسی ک لوله هاش مشکل داشته باشه بله
واسه من بی تاثیر بود
فقط بیخودی درد کشیدم

خیلی از آشنایانم دوماه حتی یک ماه سریع بعداز عکس رنگی باردار شدن

آره عزیزم اگه گرفتی لوله داشته باشی باز میشه

ن خطر داره

سوال های مرتبط