۳ پاسخ

به منم قبلش مسکن و شیاف دادن
اما واقعا دردی نداشت
من دوبار انجام دادم

بستگی به مکانی داره که میری عکس بگیری ، من خیلی بد ازش شنیده بودم و خیلی میترسیدم اما اونجا که رفتم خودشون یه قرص مسکن و یه شیاف دادن بعد که رفتم برا عکس واقعا درد نداشت بعدش که تموم شد یه بسته کپسول داکسی سایکلین داد که عفونت نکنه ، فوق العاده راضی بودم
اگه گرفتگی داشته باشی و همون موقع باز بشه باردار می شی

قابل تحمله دردش
من بعدش دوبار باردار شدم هردو بارم سقط شد متأسفانه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری