به منم قبلش مسکن و شیاف دادن
اما واقعا دردی نداشت
من دوبار انجام دادم
بستگی به مکانی داره که میری عکس بگیری ، من خیلی بد ازش شنیده بودم و خیلی میترسیدم اما اونجا که رفتم خودشون یه قرص مسکن و یه شیاف دادن بعد که رفتم برا عکس واقعا درد نداشت بعدش که تموم شد یه بسته کپسول داکسی سایکلین داد که عفونت نکنه ، فوق العاده راضی بودم
اگه گرفتگی داشته باشی و همون موقع باز بشه باردار می شی
قابل تحمله دردش
من بعدش دوبار باردار شدم هردو بارم سقط شد متأسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.