من لوله هام بازززز بود مردم و زنده شدم
۲ونیم بیمارستان خصوصی
ماده حاجب هم کد رهگیری دادن گرفتم
یه مایع رو وارد بدن میکنه که از رحم بره داخل لوله ها ببینه لوله گرفتگی داره یا نه
بستگی به خودت داره اگه لوله فالوپت گرفتگی داشته باشه درد داره . برای من درد داشت خیلی چون یه لوله کلا خراب شده بود
بعد از پریود انجام دادم
هزینه اش ۴ تومن آزاد
درد داشت ولی قابل تحمل
هفت پریودم انجام دادم سه ماه پیش 2تومن رفت آزاد
زیادم درد نداشت نترس😂 کلا پنج دقیقه طول کشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.