۳ پاسخ

قبل از این که بری نیم ساعت قبلش قرص هیوسین دوتا بخور اونجا هم که رفتی بهت دوباره قرص هیوسین وشیاف دیکلوفناک میدن اصلا درد نداره اگه طرف کار بلد باشه

منم رفتم بیهوش نشدم دردش مثل گرفتگی موقع پریوده ولی شدیده
۲ دقیقه هم بیشتر طول نمیکشه هم انجام عکس هم دردش
منم درد زیاد داشتم ولی تحمل کردم

من با بیهوشی رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری