۷ پاسخ

نترس الکی ها دردش زیاد نیست مثل پریود شدن الکی میترسونن

من در حد یک دقیقه درد پریود داشتم زود تموم شد

اگه لوله هات بسته باشن درحدمرگ درحال بازشدن دردداره من که نیم ساعت طول کشیدمردموزنده شدم

ببین بدن با بدن فرق میکنه منکه رفتم اصلااا درد نداشتم هیچی نفهمیدم ولی بودن کسایی هم که درد داشتن

شبیه معاینه س یچیزی فرومیکنن داخل واژن.یکم دردداره قبلش شیاف استفاده میکنی دردش یه کوچولوزیاده ولی خیلی طول نمیکشه قابل تحمله

از دو روز قبلش داکسی سایکلین بخور،نیم ساعت قبل رفتن شیاف دیکلوفناک بزن، بعدش سریع آبمیوه بخور، مسکن بخور، تا ۴روز بعدش هم داکسی سایکلین بخور عفونت نگیری،بگو با بی حسی برات انجام بدن،خیر باشه برات الهی

اره خدایی درد داره من رفتم و ۱۴ روز دیگه باید دوباره برم هیچی فقد قبلش نزدیکی نداشته باشید و مثانت باید خالی باشه

سوال های مرتبط