قبلش نیازی ب مراقبت نداره
میری اونجا حالا یا با بی حسی میگی میخوام یا با بیهوشی من با بی حسی بودم دردش قابل تحمله اونقدر ک میترسونن آدمو نیست بعدش ولی انتی بیوتیک بخور ک عفونت نگیری ی موقع اگ درد داشتی هم میتونی مسکن بخوری یا شیاف دیکلوفناک ببر همرات شیاف بزار همین
عزیزم رفتی عکس رنگی؟ چطور بود؟ درد داشت؟ چسبندگی و… نداشتی؟ اگه لوله بسته باشه با اون ماده باز میشه؟ یکم توضیح میدی عزیزم؟
منظورت داپلر واژنی یا این یه چیز دیگه اس؟؟
عزیزم کدوم شهر هستید و قیمتش چند شد؟ کرجید؟
من با بیهوشی انجام دادم خیلی خوب بود همسرمم داخل اتاق بود
بعدشم اصلا درد نداشتم
به نظر من با بیهوشی انجام بده ک استرس درد هم نداشته باشی خیالت راحتر باشه چون آستانه تحمل هر کسی تو درد فرق میکنه
به من دوتا شیافم داد ک اگ درد داشتم استفاده کنم
چون با بیهوشی بودم باید ناشتا باشی از دوازده ساعت قبل عمل چیزی نخوردم
نیازی ب بی حسی و بیهوشی نیست
دوشیاف بذار برو
ما زنا انقدر درد میکشیم ک این دردا کنارش هیچه
کلا دردش ۲ دقیقست
هرچی بترسی بدتره
بعدش سریع ی مسکن بخور
تا ۲۴ ساعت بعدشم استراحت کن
چون من شبش تب کردم و زیر دلم درد داشتم
اصلادردنداره عزیزم فقط موقع تزریق نفس عمیق بکش خیلی کمکت میکنه
اینا رو گفت قبلش تهیه کنم
حتما معاینه شو عفونت نداشته باشی من رفتم اصلا درد نداشت استرس نداشته باش
سلام عزیزم
بستگی داره ببینم لوله هات بازن یانه
من دوماهی میشه رفتم چسبندگی داشتن لوله هام یه کمی درد داشتمم ولی بیش ازحدمیترسیدم
تا سه روزبعدش هم رابطه نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.