۱۴ پاسخ

اوخداااا چ شیری میدی عزیزم؟ماشالله تولدش چقد بود وزنش

چند کیلو نی نیتون؟ماشالا کپلیه

ن اشکال نداره خیلیم خوبه
ولی اگ اروغشو کامل بگیری کمتر سکسکه میگیره

عزیزم خداحفظش کنه ❤️

اوفففففففف بخورمش ‌من

سکسکه می‌کنه شیر بدید معده اش بزرگتر میشه بهتره زودتر تپل میشه

منم دخترم همش سکسه میکرد 😍😂

وای چجوری اون لپاشو گاز نمیگیری🤤

نع عزیزم خوبه

وویی داره هندی میرقصه

داره میگه نگا چ لپای دارم 🥹🫣

قربون اون لپ و انگشتت جوجه🥹♥️🧿

اووووووف چه جیگره
نه اصلا سکسکه واسه آماده سازی گوارشش خیلی هم ضروریه

اوخووودا😍

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی