۱۳ پاسخ

قطعا طبیعی🙂
هر کسی بستگی به بدن اش میتونه تصمیم بگیره سز یا طبیعی

من که سزارین انتخاب میکنم حداقل اون موقع زوری نمی‌زنم اذیت نمیشم نفسم بند بیا
سزارین بعدش میفهمم باز از اون موقع بهتره کله بچه با پاهام باشه زور بزنم..

سزارین

قطعا سزارین

طبیعی از هفته ۲۴ و ۵ باید ورزش کنی که موقع زایمان اذیت نشی شما نزدیک زایمانته تقریبا. اگر مشکل هزینه نداری سزارین کن

همه به من میگن طبیعی اما من میگم از کجا معلوم زوج زایمان کنم شاید طولانی بشه اما سزارین طولانی نیست ، به تعداد هم گفتن سزارین دو سه روزه سختیش تموم میشه
یه سریا هم میگن وقتی خدا ساختار بدنی درست کرده واسه طبیعی چرا سزارین
منم دیونه میشم آخر 😂😂
اما احتمال خیلی زیاد تصمیمم سزارین هست

بدن برای زایمان طبیعی طراحی شده
همه توانش رو دارن
چه بهتر اگه از راه طبیعی زایمان کنی

من تا قبل زايمانم ميگفتم طبيعي ولي وقتي سرارين شدم ديدم خيلي خوبه…چون اونجا داد زدن مامانا رو ميشنيدم بيشتر دردم ميگرفت … درد سزارين هم قابل تحمله باشياف و مسكن… البته اينم باز بگم كه بدن با بدن فرق ميكنه ببين آستانه ي دردت چجوريه براي همون لحظه ي طبيعي يا دردِ بعد از سزارين

اگه ورزش کنی ماما همراه بگیری خب طبیعی خیلی بهتره.درد هر چقدر بکشی بعد بچه سرحالی و بهش رسبدگی میکنی
من ۲۸ هفته زایمان زودرس شدم .خب بیمارستان دولتی آموزشی بود شاید اینطور شد و اینکه بچه م رفت nicu. رفت و آمد داشتم.بخیه هم عفونت کرد ۵ روز تمام ترشح داشتم از لای بخیه.تب و لرز.جدااز این دردش زیاده .از تخت بلند شدن خیلی بهم سخت گذشت .اما همه سزارین ها هم بد نیستن.به دکترت استراحتت شرایط بدنیت ربط داره
سزارین حدااقل یه نفر باید کنارت باشه کارای بچه رسیدگی کنه.خودت فقط دراز بکشی.من از روز بعد روزی دوبار رفتم بیمارستان کنار بچه بودم

من سزارین شدم خیلی اذیت شدم😕😕
البته که طبیعی بود دردام ولی خوب...

من طبیعی میخواستم اما نی نی فعلا بریچه بلاتکلیفم😭😭😭

اگه لگنت خوبه ورزش کن طبیعی

طبیعی بنظرم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری