۱۱ پاسخ

من خواستار طبیعی بودم ولی درنهایت مجبور شدم سزارین کنم
ب نظرم واقعا خیلی سخته درد هردوتا رو بکشی طبیعی ک وحشتناک بود
ولی سزارین خوب بود

من که قطعا انتخاب ام طبیعی با اکسیژن بی حسی که میدن میذاری
ولی بدون ایپدورال
اگه ایپدروال باشه که همون میشه سزارین همون آمپول تو کمر ات میخوره دیگ

هرکدوم که حال خودت بهتره جفتش عوارض داره جفتشم درد داره

فقط سزارین بی حسی از کمر .بهترین بود هیچی‌نفهمیدم‌ و عالی ترین‌تجربه

من فقط سزارین به نظرم برو راجع به جفتش بخون عوارض و مزایا هردوتاشو تو گوگل سرچ کن شرایطتو بسنج تصمیم بگیر تجربه ها فرق داره

من تجربه هر دوتا رو دارم نظرم این هست زایمان کلن سخته هیچ کدوم بهتری نسبت به اون یکی نداره هر کدوم درد و دردسرهای خودش رو داره

به بدنت نگاه کن ، ببین کدوم برات بهتره همونو انتخاب کن

اگر به اپیدروال
همون سزارین

برای من سزارین عالی بود

طبیعی با ایپدورال سزارین موقع بلند شدن واقعا سخته

طبیعی با اپیدورال

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۲ ماهگی