سزارین اختیاری بی هوشی بودم
کدوم بیماریتان میخوای زایمان کنی?
حتما سزارین😁
من سزارین کردم راضی بودم واقعا
چون پارسال هم یه بار سقط ۲۰ هفته داشتم و طبیعی بود ،میشه گفت توی طبیعی همش دست میکنن تو ادم و این واسه من اذیت کنندس
ولی تو سزارین یه هفته اولش یکم سخته که اونم با شیاف حل میشه
تو سزارین خیالم از سلامت بچه راحته ولی تو طبیعی صد تا احتمال هست
من ک طبیعی با بی حسی بود ولی خب بخاطر بخیه اذیت شدم
من طبیعی با اپیدورال اگه همه چی اوکی باشه😂😁
یسری گفتن تمام دردتو میکشی بعد برات اپیدورال میزنن درصورتی که اینجوری نیست وقتی دهانه رحم به ۴ برسه برات میزنن البته که یک تا چهارم خیلی درد داره طبیعتا اما خب بلاخرخ داری مادر میشی یکم درد جای دوری نمیره😂
طبیعی چون بعدش اصلا انگار نزاییدی اگ بخیه نخوری بخوری هم بدتر از سزارینه چون هم درد میکشی هم زنده زنده قیچی میکننت هم میدوزنت ولی همه ی اینا وقتی نی نی بیاد تماما میره
طبیعی ،چه با اپیدورال چه بدون اپیدورال . فقط باید شجاع باشی البته به نظرم . 😅
از الان تا ابد طبیعــــــــــــــــــــــــــــی😁
واسه طبیعی تا آخرش باید درد بکشی بعدش شاید اپیدورال برات بزنن .دردشم وحشتناکه .فقط سزارین تا ابد
کلا انتخابم طبیعی
طبیعی بهتره اگه خانم سفالیک شع طبیعی زایمان میکنم
من انتخابم طبیعی با اپیدوراله
اگه مشکلی با دیر اومدن نینی تا ۴۰ هفته نداری🥵
تنها مشکلم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.