من خوردم چند بار هم خوردن
چند وقت پیش بیمارستان بودم برای دلوین هم تختی دلوین خورده بود خود بچه ادرارش خونی شده بود
نخور اصلا خوب نیست
من یکبار خوردم به غلط کردن افتادم دخترم خیلی اذیت شد اذیت کرد
من خوردم
دکتر گفت اگر سایقه فاویسم نداشته باشید طوری نیست
من ن دلم میخواست بخورم زدم گوگل بیصاحاب گفت نخور🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.