خانما شما باقالی خوردیم تو شیردهی

۶ پاسخ

من خوردم چند بار هم خوردن

چند وقت پیش بیمارستان بودم برای دلوین هم تختی دلوین خورده بود خود بچه ادرارش خونی شده بود

نخور اصلا خوب نیست

من یکبار خوردم به غلط کردن افتادم دخترم خیلی اذیت شد اذیت کرد

من خوردم
دکتر گفت اگر سایقه فاویسم نداشته باشید طوری نیست

من ن دلم میخواست بخورم زدم‌ گوگل بیصاحاب گفت نخور🥲

سوال های مرتبط

مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی