۱۳ پاسخ

صبح وقتی بیدار میشه

من در چندین نوبت در طی روز 😬 آخه دخترم عاشق قطرشه، برا همینم وقتایی که خیلی گریه میکنه یا یه کار واجبی دارم که نیاز دارم مثلا ۱۰ دقیقه دخترم آروم باشه بهش میدم بعدشم پستونک میدم تا چند دقیقه حالش خوبه، ولی حواسم هست که کمتر یا بیشتر از یک سی‌سی نشه، از دکترش پرسیدم گفت اشکالی نداره 🙂

صبح میدم معمولا

صبح...

من صبح اونو میدم
ظهر آ د
شب هم زینک

صبح ساعت ۱۰
آلارم گذاشتم هر روز سر این ساعت میدم

من صب یا ظهر میدم

هروقت از روز که یادم بیاد وقتی خواست شیر بخوره از کنار سینم میدم

هروقت دلت بخاد میتونی بدی من شبا میدم

شب قبل خواب

من صبح میدادم احساس کردم خواب روز نداره الان عصرا میدم

صبح میدم بعد بیدار شدن

من صبح ها بیشتر

سوال های مرتبط