۹ پاسخ

۳۴ باید ۲۴۰۰ باشه
۳۵ هم همون ۲۶۰۰ اینا مال شما ۲۰۰ گرم اضافه چیزی نیست که

من ۳۷هفته ۲۹۰۰ بود گفت تازایمان ۳۳۰۰ ۳۴۰۰میشه

۲۸۰۰خیلی خوبه که نرماله

سلام ببخشید تغذیه ات چیا بودن برای وزن گیری

تا سه هفته دیگه بازهم وزن میگیره سه ونیم میشه

ماشالله عالیه

من ۳۷ هفته رفتم سونو ۳ کیلو بود همون ۳۷ هفته باهمون وزنم بدنیا اومد

برای من ۲۲۰۰بود دکتر گفت ی مقدار کمه

ن خوبه که

سوال های مرتبط

مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی