۳ پاسخ

چقدر بد
تا۱ماه تاخیرم البته اگر دور از چون سرماخوردگی چیزی پیش نیاد مشکل نداره

بزار با هم بزن گناه داره دوبار اذیت میشه من ۲۰ روز با تاخیر دوماهگی رو زدم

یکی رو بزنن یکی روهم هر وقت اومد بزنن واکسن های دختر بزرگ مو اینجوری میزدن

سوال های مرتبط