من دست وپام همینحوریه دیشبم نشسته بودم پاهام هرجند دقیقه یکبار لینجوری نیشد ولی دستام بیشتر موقع خاب یاهمون صبح هسش
ولی پاهام بدجورشده تازگیا واینکه کلا استخوان پای سمت راستم درد میکنه
من جفت دستام اینجوری میشه و نمیدونم چرا انگار که دست ندارم توی خواب
من موقع خواب پاهام اینجوری میشه نمیدونمچرا
یهگز گز تکرارشونده اذیت کننده است😞
این چیزی ک گفتی انگار خیلی تخصصی باید ب دکترت بگی
این چسب امروز بعد از ازمایش گلوکز رو دستم میزدن پرسنل ازمایشگاه🥹🙈مادر و دختر قرتی ماییم🤱🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.