۲ پاسخ

منم این شکلیم بنظرم از کم خونیه
چون من خیلی کم خونم

سلام گلم
ما هم هفته ای ها یه گروه روبیکا زدیم که هم الان هم بعدزایمان از تجربه های هم استفاده کنیم و وقت بگذرونیم ، دوست داشتی به آیدیم پیام بده ادت کنم ، یا آیدی روبیکای خودتو بده ادت کنم.
آیدیم @Zm80ar72

سوال های مرتبط