۴ پاسخ

عزیزم دخترمن حرکاتش کم شد من رفتم همون بعدازظهرش دکترم منو فرستاد برای زایمان اگه احساس میکنی حرکتش کمه حتما سونو وnstبگیر

اگه دیدی ادامه داره برو nstبگیر تا خیالت راحت شه

باید تو ۲ ساعت ۱۰ تا حرکت داشته باشه
اگه کمتر بود حتما برید زایشگاه

شیرینی بخور ببین چهار تا حرکت نزد برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی