عزیزم دخترمن حرکاتش کم شد من رفتم همون بعدازظهرش دکترم منو فرستاد برای زایمان اگه احساس میکنی حرکتش کمه حتما سونو وnstبگیر
اگه دیدی ادامه داره برو nstبگیر تا خیالت راحت شه
باید تو ۲ ساعت ۱۰ تا حرکت داشته باشه
اگه کمتر بود حتما برید زایشگاه
شیرینی بخور ببین چهار تا حرکت نزد برو زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.