۸ پاسخ

عین دوچرخه پسر من🥰

وایی خاله فدات بشه عزیزم کار خوبی می‌کنی با مامان خوشکل و نازت میری پیاده روی ماچ به هردوتون

آفرین 😍 ما هم هر روز میریم، کجای کرجید ؟

افرین من خسته میشم هر روز بریم بیرون😅

ای جونم خیلی هم عالی ❤️عزیزم شاهان روی این اذیت نمیشه ؟ ؟

خوشبحالت پسر من توکالسکه نمیمون

افرین به این مامان ورزشکار و‌پسر خوشگلش♥️

ای خدا قربونت بشم😍ماشالله به جفتتون🤌

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی