من هیچی حس نمیکنم وزنم کم کردم یعنی همین قدری هم ک شکمم میزنه بیرون از مدل و حالت نشستنم هست وگرنه کلی وزن کم کردم🥲
منم فردا میرم تو ۴ ماه نه وزن اضاف کردم نه شکم دارم فقط یکم زیر دلم آمده بالا سفت شده
من ی کوچولو زیاد ن
ولی برا شما پیش اومده من سرپا هستم اینا یکم میشه بدنم درد میگیره طبیعی ؟؟
من شکمم یه کوچولو بزرگ شده چون بارداری دوممه سمت چپم قشنگ حس میکنم یه فرشته کوچولو هست❣️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.