۴ پاسخ

خوبه عزیزم انشالله تا زایمان کنی وزنش بیشتر بالا میره

خوبه عزیزم

خوبه خداروشکر من هنوز سنو رشد نرفتم دعا کن وزن نی نی ام خوب باشه

خوبه عزیزم ایشالا تا به دنیا بیاد سه کیلو رو رد میکنه

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی