تو هفته من وزن نی نی ۲۸۰۰ کمه یا خوبه؟ دکتر۱۰ خرداد وقت سزارین داده بهم

۵ پاسخ

خوبه عزیزم

ببخشید تو سنوی رشد وزنش چند بود

خوبه گلم
تااون موقه هم خوب بخور وزنش بالاتربره

چرا انقد دیر؟

به نظرم خیلی کم نیست تا زایمانت ۳۱۰۰میشه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
زهرا بانو🌹 زهرا بانو🌹 قصد بارداری