من کیدیزول میدم بهترهههه بعضی وقتا خوب شیرمیخوره بعضی وقتا ن
من میدم یکماهگی ۱ سیسی
بعد ک تموم شد یه هفته توش خورد ک نمیدادم خیلی ناجور شد
رفتم دکتر گفت دوماهه شده ۱ و نیم سیسی بده
و قطع نکن اصلا
خیلی خیلی خیلی خوووووووبه
من از دیشب دارم میدم انگار راحت تر شده تو شیر خوردن … اون موقع هی خودشو مینداخت بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.