۳ پاسخ

من کیدیزول میدم بهترهههه بعضی وقتا خوب شیرمیخوره بعضی وقتا ن

من میدم یکماهگی ۱ سیسی
بعد ک تموم شد یه هفته توش خورد ک نمی‌دادم خیلی ناجور شد
رفتم دکتر گفت دوماهه شده ۱ و نیم سیسی بده
و قطع نکن اصلا
خیلی خیلی خیلی خوووووووبه

من از دیشب دارم میدم انگار راحت تر شده تو شیر خوردن … اون موقع هی خودشو مینداخت بالا

سوال های مرتبط