۱۲ پاسخ

منم می‌خوام برم شمال ولی با شوهرم دیگه کسی نمیاد گفتم ببینم اذیت شدید یان

برو من رفتم عااالیه ..البته راه دور نرفتم شمال که سه ساعت راهه با تهران رفتم

ما رفتیم ولی با اینکه بچم زیاد اذیت نکرد خودم نفهمیدم کجا رفتیم چطور شد! کی برگشتیم!چون همش درگیر بچه‌بودم
برای اینکه بری هوات عوض شه خوبه ولی درکل بگم به خودت خوش نمی‌گذره

ما رفتیم خیلی سخت نبود خوش گذشت 🥰

بستگی به بچه داره

من ک با بچه ۴ماهه رفتم بیرون بهتره انگار تا تو خونه

من پسرم ۴ سالش دخترم ۶ ماهه بود رفتم مسافرت به معنای واقعی روانی شدم خیییییلی سخت گذشت باز شاید اگ خواهر مادر کنارت باشن بهتر باشه من تنها بودم

من رفتم اذیت نشدم ولی کمکی مامانم وخواهرم بودن البته ما مسیرمون ۱۴،۱۵ساعت بود

من ۴ماهگی رفتم با خانوادم البته
چون تنها نبودیم خیلییی سخت نبود 😬البته ی جاهایی میخواستم کلمو بکوبم ب دیوار ولی خب بخیر گذشت🤣

> NeDA: @..سلام قشــنگم
.
عـــکس روببــین
یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده
شرایط اینــه
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار
اگه اوکی بودی اینجا پیام بده
https://rubika.ir/page/hdjjnfcb
.
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه
https://rubika.ir/joinc/+CEGHDDGA0WJAPTYYOSDLOJWGSBNGCZEY

ن من الان تو راهم دارم میرم، 😹

والا تو خونه که پدر درمیارن

سوال های مرتبط

مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۷ ماهگی