۴ پاسخ

دخترمنم

چون از اول فقط پیش خودت تنها بوده منم بچم مثل بجه تو

چرا من دوس دارم دخترم‌وابسته من باشه😔🥺

خداروشکر کن عزیزم خیلیا حسرت میخورن که بچه هاشون وابسته مادر نیست
من خیلی اذیت میشم از اینکه پسرم باهمه میجوشه و خیلی راحت بغل همه میره

سوال های مرتبط