۴ پاسخ

پدی لاکت عالیه من بردم دکتر پور حسین عالی بود

وای دختر من رسماً مریض کرده تا زیر سرم رفت همه گفتن دندون در میاره من گفتم نه ویروسه تب داشت استفراغ داشت بعد دیدم داره دندونای بغلو در میاره اصلا اون یکی دندوناش اذیت نکرد ولی این بغلایی پدرمو یه هفتس دراورده هیچی هم نمیخوره فقط نق میزنه تو خوابم نق میزنه

پدیلاکت ۱۲ ساعتی ۷ قطره

دندون به اسهال ربطی نداره لوپرامید هر ۸ ساعت ۱ سیسی بدخ

سوال های مرتبط