۲ پاسخ

وقتی بالا میاره یعنی ویروس گرفته ببرش دکتر. واسه اسهالش آب سیب بده اگه شیرینه با اب هویج قاطی بده. اب رو اتیشه. کپسول یوموگی هم واسه رفع اسهاله روزی یکی بشکون با یه قاشق ماست یا شیرش بده بخوره

ببر دکتر ویروس گرفته

سوال های مرتبط

مامان امیروفاطمه مامان امیروفاطمه ۱ سالگی
مامان دخترم هلما مامان دخترم هلما ۲ سالگی