۳ پاسخ

همش الکی بهش دارو نده.دور نافشو با روغن کرچک یا روغن زیتون ماساژ بده درجا شکمش کار میکنه.البته من امروز دکتر بودم گفت وقتی بچه شیرخشک می خوره در حد یکی یا دو روز اگه کار نکنه طبیعیه

تا ۵روز طبیعیه ک پی‌پی نکنه

قطره بی بی کر بگیر ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش بده برای گوارش خوبه کلا

سوال های مرتبط