همش الکی بهش دارو نده.دور نافشو با روغن کرچک یا روغن زیتون ماساژ بده درجا شکمش کار میکنه.البته من امروز دکتر بودم گفت وقتی بچه شیرخشک می خوره در حد یکی یا دو روز اگه کار نکنه طبیعیه
تا ۵روز طبیعیه ک پیپی نکنه
قطره بی بی کر بگیر ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش بده برای گوارش خوبه کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.