خواهرن؟ چقد فرق دارن
بله بردم قد و وزن و معاینه چشم و دکترم چکاپ خون گرفت
منم نبردم.واکسن داره ولی میترسم بچها کسی واگسن سرخک به بچش زدن
من بردم وارنیش داد خودم بزنم قدووزن کردگفت ماه دیگه دوباره بایدببرم وزنش کم
نه هنور نبردم یعنی وقت نکردم بعد از طرفی میگن واکسن میزنن میترسم تب کنه
میخواستم ببرم ولی از ترس اینکه بگن واکسن سرخک بزن نمیبرم
اره چهارسالگی چکاپ دارن بچه ها من چند روز پیش بردم
نه نبردم
بله امروز بردم
نه نبردم. آخه دختر ندارم😉
خواهرن؟
اره من بردم
بله بردم
واسه وارنیش و یه قطره ک خودشون دادن بهش
قد و وزنم گرفتن
بله بردم
من بردم قد و وزن گرفتن قطره هم بش دادن
ن نبردم
نه نبردم مگه باید ببریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.