خانوما


این سنو روز 13سیکل هست خوبه یا نه...

تصویر
۲ پاسخ

تخمدان چپت یه دونه فولیکول بالغ داره آره خوبه

آره خوبه.فولی 18دارید‌اما کمی ضخامت آندومتر کمه با ید قرص استرادیول یا فرتیل بخوری

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری