۱۷ پاسخ

عزیزم درخواست دادم قبولش کن

خیلی خوبه خداروشکر

اره خداروشکر

عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی؟

منم میخام برم برا انتقال آی وی اف میشه بگی کجا انجام دادی ؟؟ چندتا انتقال دادی که دوتاش گرفت ؟؟

خداروشکر خیلی خوبه چه چیزهایی استفاده میکردی

من همش فکر میکنم به هفته ۳۳ برسم چطور باید سنگینی بچها تحمل کنم سخت نیست برات فعالیت کردن خیلی سنگینی الان؟

طبق جدول که‌نگاه کردم خوبه

آره فدات شم خوبه خداروشکر تاریخ زایمانت مشخص هست حدودا؟

عالیه من 35 هفته هستم وزنش 2200

بله عزیزم نرماله خداروشکر

عالیه من ۳۴ هفته ۲۵۰۰ بودم

ماشالله عزیزم
میشه لطفت بگی تغذیه ات چجوری بوده ؟ منم دوقلو دارم

عالیهههههه

اره عزیزم ماشالا

عالیه عزیزم
ماشالا♥

عالیه عزیزم
ماشاالله به هر دو تاشون 😍

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۸ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی