دوستان اب از چندوقتگی باید به دخترم بدم ؟

تصویر
۵ پاسخ

من دکترش از چهارماهگی گفت بده خصوصا توی گرما که به شدت گرمش میشه گناه داره منم میترسم کم میدم مثلا در روز دو سه بار در حد دو سی سی

دکتر به من گفت از الان بده

وای تاالان ندادی من ی ماهش ک بود درحددوقطره بهش میدادم تا الان ک بعدهروعده غذا اونم بالیوان میدم

نا ۶ ماهگی نیازی نیست بعدش میتونی جوشیده بدی بعد وعده های کمکی

از زمانی که غذای کمکی‌شروع میکنی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی