۴ پاسخ

شیر سویا و لوبیا سبز و سینه مرغ و نشاسته حل شده تو اب هر روز میخوردم
هر دو ساعت ده دقیقه راه مرفتم
اب انار شیرین چندباری خوردم
اووکادو دوتا خوردم تو هفته اول
یبوست نشی خیلی خوبه
اب زیاد بخور
زرشک و زعفرون نخور
تو هوای خنک باش گرمت نشه
حمام با اب ولرم برو و کوتاه
دسشویی ف نگی من رفتم ولی نمیدونم چقد فایده داره
بعد انتقال همون وقت پا نشو یه رب بخاب بعد پاشو
ژله هم خوبه روزی یه پیاله بخوری
به علائم توجه نکن خواهشا
بیبی چک نزن
وایفای هم سعی کن خاموشکنی
گوشتو شب یه ذره با فاصله بزار از خودت
من هر روز چهار قل و سورع حمد و ذکر یا حفیظ و یا علیم میگفتم
مذهبی نیستم ولی ارومم میکرد

من فقط روز انتقال و فرداش استراحت کردم، همه امپولامم رفتم بیرون زدم، آشپزی و ظرف شستن هم با من بود از روز چهارم اینا مهمونی هم رفتم چون به کسی نگفته بودم و خب نمیشد بمونم خونه ...
در کل زندگی روتین ولی آروم داشتم

سعی کن قبل از انتقال ورزش بکنی
غذاهای سالم بخور نوشابه اینا نخور فست فود نخور تا بدنت سالم بشه
بعد انتقال غذاهای خونگی بخور تا چهار روز هیچ ادویه ای به غذات نزن جز نمک
لوبیا سبز بخور هرروز شیرسویا بخور خیلی مقوی هست و تاثیر گذار آب و نشاسته هرروز بخور یه لیوان
فقط دوسه روز اول استراحت کن بعدش خودت کارای سبک خونتوبکن فعالیت بکنی رحمت خون رسانیس بیشتر میشه
چن روز اول پرستار بیاد خونه برات آمپول هات رو بزنه بهتره
اگه خونتون پله هم داره مشکلی نیست فقط یواش برو بالا و پایین
استرس نداشته باش سعی کن خوشحال باشی شاد باشی آهنگ شاد گوش کن فیلم ببین خودتو سرگرم کن تا چهارده روز بگذره
هر چقدر بهش فکر نکنی بنظرم درصد موفقیت بیشتره

نه استراحت مطلق نه کار کردن زیاد
تو خونه راه میرفتم سرویسم ایرانی بود داروها سر وقت نمازم نشسته
ولی همه اینا با خداست تا روز اخر هم بی بی چک نزدم
کلا دوباره از خونه بیرون رفتم بقیش خونه بودم خونمون هم پله داره
تو مرکز یکم رو تخت دراز کشیدیم
عقب ماشین هم دراز کشیدم تو خونه
غذا هامم بدون ادویه بود

سوال های مرتبط