۴ پاسخ

باید آ د بدی

تا ۶ ماهگی آد باید بدی
من خارجی میگیرم.کیدزی

باید قطره آد بدی

معمولا تا ۶ ماهکی آد میدن
ولی من از ۴ ماهکی اهن و مولتی دادم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی