سلام خوردن قرص پردنیزولون دردوران شیردهی مضره یان

۲ پاسخ

سلام بهتره مصرف نشه
بمقدار کم توشیر ترشح میشه

من دارم مصرف میکنم برا روماتیسمم ۵ میخورم دکتر گفت برا جنین خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی