۱۵ پاسخ

دردی دارن من دخترم وقتی میشورمش از درد میلرزه ولی نسوخته این ممکنه که چسبندگی داشته باشه؟

چی دیدی خب ب ماهم نشون بده منم خیلی میترسم خدا 🥺

مرتب چربش کن

کرم وبراش بزن چندروزطول میکشه تابازشع

زودترببردکتر عزیزم

عزیزم حق داری نگران باشی ولی نهایتا ی جراحی ساده است.مثل ما که پسرامون رو ختنه کردیم شاید در اون حد یا حتی کم تر از اون باشه.
به امید خدا با همون پماد اصلا خوب بشه.

دختر منم داره
لامصب همش باید چربش کنی وقتی که از هم باز شد
من چرب نکردم متاسفانه دوباره چسبید
۲ الی ۳ هفته هرشب مداوم بزن توی طول روزم که پوشکشو عوض میکنی گوشه‌های واژنشو آروم بکش خوب میشه نگران نباش
چیز خاصی نیست فقط برای پماد زدنش تنبلی نکن

آبجی جون پیام هاتو خوندم نگران نباش خوب میشه پماد و استفاده کن یه هفته ایشالله که خوب میشه یه کم ماساژ بده اگه باز نشد عملش سطحی .ما چطور ختنه کردیم کلا پوستشو برید میخوام بگم فکرت درگیر نباشه سریع باز میکنن اگه با ماساژ نشد .

ی خانمی اینجا بود گفت پمار استروژن دکتر داد زده بود بهتر شده بود مثل اینکه بهش گفته بود بعد ۲ سالگی خوب میشه

کرم رو باید استفاده کنی حداقل یک هفتع تا حواب بگیری

عزیزم چرا دست دست میکنی
ببرش دکتر اطفال خودش تورو میفرسته دکتری ک تخصصش همینه
الکی دکتر زنان و ماما نبرش

چجوریه.من نفهمیدم لابیاهاش بهم چسبیده ؟منم خیلی ترس گرفتم دوتادختردارم دقت نکردم بهش میشه اگرامکان هست عکس بدی ببینم کجاشومیگی یاتوضیح بده استرس گرفنم

یعنی چی عزیزم بلا دور باشه از کجا فهمیدی

چجوریع ینی از کجا فهمیدی چیکاره الان

ماما نبر متخصص زنان ببر

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری