چسبندگی چجوریه علائمی داره
دخترمن چسبندگی خیلی شدید داشت دکترداد دید گفت وضعیتش بدجوره عفونت میزنه بدنشو سریع جراحی سرپایی کردن
پماد داد گفت سه ماه باید بزنی مثلا هفته ای سه بار
هردفعه هم شستیش اونجاشو اروم بادستت بازکن ک نچسبه
چسبندگی چجوربه؟؟؟؟
والا دختر من گرفت با پماد ۵ روزه خوب شد
بچه دوست من همینجور شد پماد مصرف کرد ۲ هفته خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.