سلام عزیزم اصلا قبلش استا نده رفتی واکس رو زد اوردی خونه استامینفون رو بده من اوردم دیدم یه کم بی تابی میکنه بردمش پارک سرسره بازی کرد حواسش پرت شد و هم اینکه بعده واکس هرچقد راه بره بدوبدو کنه بهتره پسرمن خداروشکر اینجوری کردم هیجی نفهمید اصلنم ن حوله سردگزاشتم ن گرم هییچی
من استرسش از الان دارم تجربه ات لطفا بگو چند روز بعد آنقدر چرت و پرت راجبش شنیدم استرسش داره خفه ام میکنه
منم فردا واکسن یک سال و نیمشه 🥲
خداروشکر واکسن سبکی هس.
من فقط هر۴ساعت پاراکید دادم.
فقط سرساعت پاراکیدشو بده
پسر من هیچیش نشد
ن درد داشت خداروشکر
ن تب کرد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.