خانما بچه بریچ باشه سزارین میشه یا طبیعی؟

۱۷ پاسخ

سزارین اجباری

عزیزیم بریچ ولی احتمال چرخش هست تا ۳۴ و ۳۵
ولی از ۳۲ هفته احتمال چرخش کم میشه

مگه بریچ با پا طبیعی به دنیا میاد. طبیعی باید سرش پایین باشه😂😂

بریچ یعنی سر بچه بالاس و پاهاش پایین و اگه تا ماه نه برنگرده سزارین اجباری میشید ولی اصولا بچه تو ماه هشت و نه با پیاده روی شروع میکنه چرخیدن

مرسی از همگی🥰

سزارین

سزارین اما خیلی مونده احتمال ۹۰ درصد میچرخه بچت

بریچ سزارین
سفالیک طبیعی
ولی خب امکان داره بچرخه
من خودم تا ۲۹هفته سفالیک بودم
۳۵هفته بچه شده بریچ
میخام سزارین کنم

سزارین

من 28 هفته رفتم سونو بچم بریچ بود دکتر گفت تا 34 هفته احتمال چرخیدن هست ولی از اون به بعد خیلی کم میشه اگه نچرخه سزارین اجباری میشی

سزارین میشه عزیزم

اصلا خودمم حس نکردم کی چرخید فقط یدفه دیدم لگداش بالا میزنه

سزارین ولی دیقه نود میچرخه

سزارین

بریچ سزارین میشه ولی من بریچ بودم ۳۴ هفته چرخید سفال شد خدارشکر

بریچ سزارین اجباری

سزارین

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد