پوشک بچه شیرخشک 🙂🙂🙂

تصویر
۶ پاسخ

از شیر بگیرش
دکتر ابطحی ساختمون بهار مرزداران عالیه
فردا هم میشینه زنگ بزن همونجا هم بهت نوبت می ه

دکتر سهروردی تو شهریاره اونم خوبه چن سری دخترمو بردم

اولین کاری که میگه بکنی اینه که از شیر کلا بگیریش یعنی حتی شیر پاستوریزه هم ندی بهش،بعد بهش اشتها آور میده،وارد پروسه غذا خوردن میشی اگه دوباره وزن نگرفت فک کنم آزمایش اینا بنویسه،ولی اکثر بچه ها غذا نخوردنشون بخاطر شیره متاسفانه

تو شهریار ببرش پیش متخصص امیر حسین ابطحی عالیه

منم شهر قدسم ولی دکتر اطفال پسرم کرجه خیلللی دکتر خوبیه

فداتشم چند کیلو هست ؟!!

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی