وکس خوبه
من چندین ساله با تیغ میزنم و زبر هم نمیشه. اصلا تحمل بند و وکس و این چیزا رو ندارم
وکس بزن خیلی خوبه
شیور بگیر
من شیور فیلیپس دارم خیلی راضیم
منم با تیغ میزنم ولی چاره نیس همه چی امتحان کردم نمیسازه
تیغ نزن من الان ۶ ساله گیر هستم صورتم زبر شده لیزرم رفتم بیفایده بود فقط وکس کن سکه ای بخر ی کاسه های الومینیومی دارن ی بار مصرفه از لوازم ارایشی بگیر ،تو ظرف تخم مرع پزی یا تابه ی کوچولو اب بریز شمع سکه ای یا وکس عدسی ام بریز تو ظرف الومینیوم بزارس تو تابه حرارت ملایم بهش بده اب میشه قشنگ استفاده کن اون ظرف هم اسمش ی بار مصرفه بارها میتونی استفاده کنی
منم چندین ساله با تیغ میزنم البته موهای من نازکه بند میندازم صورتم داغون میشه
با تیغ بزن زخیم شد برو لیزر
من چند ساله فقط تیغ میندازم هیچی نشده
البته صورتم مو نداره کرک نازک هست
وکس نمیتونی کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.