بنظرم زیاد ب قرص نیست بیشتر ب ژن چن قلو زایی ک داشته باشی اینم بخوری احتمالش بالاس چن قلو بشه
من تقریبا دوسال باردار نشدم این دارو رو دکتر تجویز کرد برام خوردم دوقلو باردار شدم البته اینم بگم ک ژنش هم داریم زیاد تو فامیل
زنداییم مصرف کرد دوقلو داره
چرته...
اصلا از این قرصا استفاده نکنید من یکسال میخوردم تا قطعشون کردم دو ماه بعدش باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.