بله منم حس میکنم دردش رو.سعی کن بیشتر دراز بکشی واسه دسشویی فقط بلند شو اونم حتما فرنگی
منم امروز یکم زیاده روی کردم راه رفتم کمر درد داشتم خیلی بد بود
دیگه درازکشیدم باز این سرویس رفتن ها اذیت میکنه ادمو
منم همینم و واقعا نمیدونم چ کنم
انقد دراز کشیدم استخونامو پهلوهام درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.