یکی هم کافیه
یدونه هم کافیه برای بارداری
فولیکول ۱۸ تا ۲۲ خیلی خوبه واسه بارداری.
من ماه آخری که باردارشدم فولیکول سمت راستم ۱۶ بود فولیکول چپم ۱۹ همون ماه هم باردار شدم دوقلو
عزیزم خودتو درگیر فولیکول این داستانا نکن و استرس نگیر هرچی قسمت و حکمت خدا باشع همون میشه،مورد داشتیم طرف ی فولیکول داشته اما خدا خواسته دوقلو شده(همسان) یا فولیکول بالغ نبوده و روز تخمک کداری بالغ شده و باردار شده مهم اینه اون بالایی برات بخاد و از خودش بخاه و امیدوارم برای هممون خیر و خوبی بخاد❤️
از۱۸ یا ۲۰ فکر کنم بود...
با یه فولیکول هم میشه فقط خدا باید بخواد و استرس نداشته باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.