۱۳ پاسخ

توبگو جیش نمیکنه نمی‌رینه میگن رفلاکسه عزیزم منم اوایل چند باری اینجوری شد از زیاد خوردنه

اشکال نداره خیلی خورده

شاید زیاد خورده ولی بالا آوردن جهنده اگر تکرار بشه و زیاد باشه و هربار باید ببری دکتر احتمال داره رفلاکس باشه

زیاد خورده نتونسته هضم کنه . بعد شیر دو سه دقیقه نگه دار همون حالت یکم سرشو بالا تر از بدنش بگیر ...... بعد دو سه دقیقه آروغ بگیر

بعضی وقتا میخوان اروغ بزنن نمیتونن یهو بالا میارن هیچ چیز عجیبی نیست. ایناهم که نوشتن رفلاکسه توجه نکن.
مگه میشه یبار بالا اوردن تشخیص رفلاکس داد؟؟؟ دخترا منم گاهی اینجور میشن

رفلاکسه نگران نباش

شروع رفلاکس😮‍💨🥲

رفلاکس داده ببرش متخصص گوارش کودکان

عزيزم شروع رفلاكسه پيگيري كن حتما زيادتر نشه

چیزی نیست، نگران نباش
ولی زیاد شیر خورده، معده اش پس زده
به اندازه بهش شیر بده

فکر کنم زیاد خورده. اضافه اش بالا اورده نترس چیزی نیس

دخترت رفلاکس داره باید ببری دکتر بهش دارو بده خودتم لبنیات تخور

چیز نفخ دار خوردی براش سنگین بوده

سوال های مرتبط