دخترم ۱۷ ماهشه چربیش بالاس کسی اینطوری بوده؟؟

۱۰ پاسخ

چیزای چرب میدی؟

مگه میشه ازمایشو باز تکرار کنید

سنی نیس ک اخه

مگه میشه
آزمایشگاه معتبر برو دوباره تکرار کنه

تا حالا نشنیده بودم

چاقه زياد؟ وزنش اگه بالاس اره احتمال چربي داره رژيم بده بهش چربي رو كلا حذف كن اگه وزن نرمالي هم داره و چربي هم ميدوني نميدي زياد بهش آزمايششو تكرار كن جاي ديگه

ازکجا فهمیدی که چربی داره بچه ۱۷ ماهه مگه میشه

مگ بچه هام چربی میگیرن چ علائمی داشته

از کجا فهمیدین چربی داره؟؟؟ علائمش چی بود؟؟؟؟ مگه میشه بچه ۱۷ ماهه چربی داشته باشه

چربی زیاد دادی؟

سوال های مرتبط