لامصب هر کاریشم کنی یه ته بو ضحم میده 😣😣😣
خوشم نمیاد اصلا
متنفرم🤕
سینش خوبه با گوشت گوسفند چرخ کنی واقعا خوشمزه میشه
تنفر😫
خیلی بدم میاد یه بار بیشتر نخوردم
افتضاااااح
یه مدت میخوردیم ولی بو میده دیگه بدم اومده
من نمیخورم چون قیافش زشته حالمو بهم میزنه 😅
کبابش خوشمزس اصلا هم بو ضحم نمیداد
حسابی مواد بزن و کباب کن رو اتیش( پیاز فراوون و سیر و زعفرون و....
عالیه
از طبیعیش بو میده نمخورم پروریش ولی طعمش عالی بی نظیر انکار ماهیچه گوسفند میخوری دراین حد لذت بخش دلم خاست اهه😂😂😂
مخصوصا خورشتش با لپه و برنج
من فقط برا کباب میپسندم.
ران و سینه بوقلمون با دنبه گوسفند چرخ بشه کباب تابه ای شه
من ک خیلی دوس دارم
نخوردم تا حالا چندشم میشه
ولی میگن خیلی خوبه
من یک بار سینه شو گرفتم قاطی گوشت گوساله چرخ کردم
ما همیشه سینشو میگیریم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.