۵ پاسخ

نه کیسه اب مثل ابه ترشحات نیس تازه اگه سرفه کنیم میریزه چند قطره

یه بار هم ترسیدم رفتم تست آمینو انجام دادم منفی بود

منم اینجوریم

بنظرم عفونت داری

شاید عفونت داری ها شکمت درد میکنه نه کیسه آب ترشح نیست آب خالصه

سوال های مرتبط