۲ پاسخ

نی رو بذار توآب
انگشتت رو روی سرنی بذار یکم آب توی نی میمونه
همون طوری بده آب داخل نی رو بخوره متوجه میشه که از توی نی آب میاد
یه چندبارکه تکرارکنی نی روبذاری داخل آب خودش مک میزمه که آب بیادبیرون البته نی هم نباید خیلی بلندباشه چون قدرت مک زدنشون زیادنیست

خودشون یاد میگیرن هی امتحان کن بزار دهنش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی