سلام من هم از زایمان طبیعی میترسم هم سزارین🥲😭

۷ پاسخ

سزارین ترس نداره میخوابی بدون درد بچرو میزارن بغلت

ازدهن 🤣🤣🤣

کاش میشد تخم بذاریم 😂

و منی که درد جفتش رو کشیدم اول طبیعی ۱۰ سانت فول بعدش نتونستم بردن سزارین 🥲

تخم بزار🤭😁

ماهم میترسیم

راه حل دیگه ای نیس

سوال های مرتبط