۳ پاسخ

طبیعیه دختر منم اینطوری بود

طبیعیه ، بزرگ بشه درست میشه ، احتیاجی نیست کاری بکنی

عزیزم نمیترسه به خاطر رفلاکسه
اسید میاد تو گلوش یدفه میپره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی